Levering & verzending
Poster bestellen:
Yes, je bestelling is afgerond! Maar wanneer komt je pakketje nou? ik doen mijn uiterste best om je posters binnen 5-6 werkdagen bij jou te krijgen!
Afhankelijk van de grootte van jouw bestelling krijg je bericht:
Bij pakketpost:
Als je ervoor hebt gekozen om je bestelling thuis te laten bezorgen of op te halen bij PostNL krijg je van mij bericht wanneer ik de bestelling hebben aangeboden bij PostNL. Je bestelling is dan te volgen via Track & Trace. De code daarvan krijg je in je mailbox.
Bij kleine pakketjes:
Deze gaan zo snel mogelijk op de bus. Zodra ze verzonden zijn krijg je van mij een berichtje. Met erbij de bezorgdata.
Geboortekaartjes bestellen vanuit de webshop:
Ja! Je hebt jouw ideale geboortekaartje gevonden op mijn webshop. Deze zijn allemaal per 25 stuks te bestellen. Wil jij er 75? Dan plaatst je dit dus drie keer in de winkelmand. Bij de afronding van jouw bestelling vraag ik om je gegevens.
Vul sowieso altijd een email of tel.nummer in. Zodra je bestelling is afgerond en betaald neem ik zo snel mogelijk contact met je op, betreffende deze bestelling.
Samen maken we er dan een eigen op jouw wensen aangepaste versie van.
Ik stuur altijd eerst een voorbeeld! Pas na goedkeuring van jou wordt de bestelling in gang gezet. Ik hou je op de hoogte van de voortgang.
Wil je liever wachten met betalen tot de digitale proefdruk? Dat is ook helemaal prima.
In dat geval verwijs ik je naar de contactpagina of de aanvraag custom made design pagina. Daar kun je je wensen van te voren doorgeven zonder te betalen. Dan doorlopen we hetzelfde proces alleen vraag ik pas om betaling na de goedkeuring van de digitale proefdruk.
Betalen via iDeal
Met iDeal kun je je online bestelling betalen via internetbankieren. In een paar stappen is de betaling gedaan en daarmee is je bestelling in behandeling genomen. Hoe het werkt leggen we je hieronder uit:
1. Kies iDeal als betaalmethode.
2. Selecteer de bank waar jij bij zit en klik OK.
3. Je komt automatisch in het internetbankierenscherm van jouw bank terecht en kunt dan inloggen op de voor jouw bekende manier.
4. De gegevens van je betaling zijn al ingevuld, je hoeft alleen de betaling goed te keuren met behulp van internetbankieren.
5. Is de betaling gelukt, dan keer je terug naar de website van StudioZoietsMisschien
6. Je bestelling wordt in behandeling genomen.
Betalen via eenmalige overschrijving
Kies je voor een eenmalige overschrijving? Dan stort je zelf het te betalen bedrag op het rekeningnummer dat vermeld staat op de factuur. Zodra de betaling binnen is - daar kan soms een paar dagen overheen gaan - krijg je een bevestigingsmail dat je bestelling in behandeling is. Bestel je vanuit het buitenland? Dan is dit waarschijnlijk handig voor jou!
Stel nu je hebt bij mij een wens gedaan. Je wilt een kaartje bestellen in veelvoud met jouw eigen gezin als illustratie.
Hoe gaat het dan in zijn werk?
STAP 1: DE AANVRAAG
Na het indienen van jouw wensen neem ik via mail contact met je op. Dit zal ik binnen twee dagen doen. Je hoeft niet persé heel specifiek te zijn in je wensen. Ik geef je enkele voorbeelden voor een kaartje met afmetingen en prijzen.
ook vraag ik je om een of twee mooie foto's te sturen van het gezin zodat ik aan de slag kan.
STAP 2: EEN DIGITALE INDRUK
Na mijn schetsfase stuur ik jou een klein voorbeeld van de daadwerkelijke illustratie. Deze heeft een watermerk en is niet geschikt om zelf af te drukken maar geeft wel weer hoe het gaat worden.
Deze kun je bekijken en na eventuele goedkeuring maak ik een factuur op van de kosten.
Wil jij een proefdruk? Dat kan. Die kan ik voor een kleine bijdrage voor je laten maken en verstuur ik zo snel mogelijk.
Wil je alleen een digitale versie om verder zelf mee te aan de slag te gaan? Daar doe ik niet moeilijk over: Voor de tekening breng ik dan een bedrag in rekening waarna ik je die digitaal opstuur in een formaat die bruikbaar is voor alle mogelijke middelen.
STAP 3: DE BETALING
ben je tevreden en zijn we het eens. Dan kun je het factuurbedrag overmaken de rekening van studiozoietsmisschien. Zodra deze binnen is ga ik voor je aan de slag.
Ik stuur je een berichtje wanneer ik verwacht de bestelling klaar te hebben en naar je zal sturen. Dit kan wat langer duren afhankelijk van dag van bestelling.
STAP 4: DE VERZENDING
Als je ervoor hebt gekozen om je bestelling thuis te laten bezorgen of op te halen bij PostNL krijg je van mij bericht wanneer ik de bestelling hebben aangeboden bij PostNL. Je bestelling is dan te volgen via Track & Trace. De code daarvan krijg je in je mailbox.
Privacy Policy StudioZoietsMisschien
StudioZoietsMisschien respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je mij verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Ik gebruik jouw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zal ik deze gegevens uitsluitend gebruiken met jouw toestemming. StudioZoietsMisschien zal jouw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van jouw bestelling.
Wij gebruiken jouw e-mailadres om contact met je op te nemen voor de afwikkeling van het proces. U kunt een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven zodat uw naam en adres, telefoonnummer, e-mailadres, aflever- en betaalgegevens worden geregistreerd, zodat u deze niet bij iedere nieuwe bestelling hoeft in te vullen.
Alle aangeleverde foto's en beeldmateriaal worden direct na de voltooiing van de bestelling verwijderd uit mijn archief.
Beschadigd
Stel je voor: Je hebt een hartstikke leuke mok bij mij besteld. Je hebt de tekening gezien. De proefdruk gezien. De foto voor het transport. Alles was helemaal in orde totdat je het pakketje openmaakt. Er zit een barst in. Wat nu?
Voor alle bestelde producten die beschadigd zijn tijdens vervoer krijg je zo snel mogelijk en gratis een nieuwe. Hiervoor heb ik wel wat van je nodig.
Ten eerste: Een mail of belletje met een uitleg van wat er aan de hand is.
Ten tweede: Een foto van het beschadigde product.
Drukfout
Zit er een drukfout in? Een tekst die niet zo bedoeld was? De productie wordt pas in gang gezet als hij akkoord is bevonden door jou. Het is dus van belang dat je daar zelf streng op toeziet dat iedereen zijn naam goed gespeld is en de tekst correct is. Echter weet ik uit ervaring dat zelfs 5 mensen ergens overheen kunnen lezen. Neem dus altijd even contact met me op want in principe los ik dit zo snel en adequaat mogelijk met jou op naar ons beider tevredenheid.
Daarvoor heb ik wel wat van je nodig:
Ten eerste: Een mail of belletje met een uitleg van wat er aan de hand is.
Ten tweede: Een foto van het foutief gedrukte product.
Stel nu dat je gewoon toch niet blij bent met de bestelling.
Kant en klare producten: posters en miniposters uit de webshop
Kant en klare bestellingen waar geen costum made elementen aanzitten zoals posters en mini posters uit deze webshop kun je bij ontevredenheid retour zenden binnen een max. periode van 14 dagen.
Ik zorg ervoor dat je binnen 3-4 werkdagen na binnenkomst bij StudioZoietsMisschien je geld teruggestort hebt op jouw aangegeven rekening.
Na 14 dagen vervalt het recht op retour.
Costummade producten en ontwerpen
Voor costummade producten waar ik voor jou een ontwerp heb gemaakt kan ik helaas geen geld retour doen. In ons voorgesprek spreken we duidelijk af dat er standaard ontwerpkosten aan verbonden zitten.
Deze ontwerpkosten plus de productiekosten worden ook pas betaald na jouw tevredenheid en akkoord.
Maar mocht het resultaat toch enorm tegenvallen en je wilt geen nieuwe/vervangende producten? Dan kun je alleen de productiekosten terugkrijgen en betaal je slechts reeds akkoord bevonden ontwerpkosten.
LET OP:
Dit is alleen geldig voor: beschadigde producten waar je geen nieuwe/vervangende producten voor wilt, verkeerd gedrukte producten waar je geen nieuwe/vervangende producten voor wilt.
Spreken we af dat je vervangende of nieuwe producten krijgt dan krijg je ook geen productiekosten vergoed.
In alle gevallen van tegenvallende resultaten kan ik alleen in actie komen als ik van jou krijg:
Ten eerste: Een mail of belletje met daarin een uitleg van wat er aan de hand is.
Ten tweede: Een foto van het beschadigde of verkeerde product
LET OP:
NAAMBORDJES kunnen verkleuren/vervagen met de tijd omdat het product buiten en in de zon hangt. Daar kan ik niks aan doen.Weet dit van te voren.
© 2024 www.studiozoietsmisschien.nl - Powered by Shoppagina.nl